Thursday 21 April 2011

Sedikit bual bicaraku dipetang hari..

Assalamualaikum.
Alhamdulillah, setelah hampir 4 bulan i Sinar Studio kembali melangkah ke dalam dunia fotografi, sedikit demi sedikit ia berkembang, kalau dulu masa tahun 2008 bergerak di bawah Shah Foto Style, aktif disekitar Endau, Mersing dan Rompin, banyak juga kenal dengan juru andam sekitar Endau dan Rompin, antaranya Kak Zai, Kak G (Rompin), Kak Liza, Kak Ayu (Rompin), Kak Sahida (T. Gemuk) Kak Sal dan banyak lagi la. Banyak job-job foto kahwin adalah daripada diaorg, sampai x menang tangan dibuatnya. Sekarang entah ape cerita diaorg semua...
Setelah hampir setahun menyepi dalam dunia foto nie, dari tahun 2009-2010, 2011 telah membuka tirai dengan semangat yang baru, azam yang baru dan impian yang baru, i Sinar Studio telah menggantikan Shah Foto Style dan bergerak aktif di sekitar Kuala Lumpur, Selangor dan Putrajaya, hanya nama yang bertukar, orangnya tetap sama.. hehehe..
Jadi harapanku, semoga apa yang aku impikan ini akan menjadi kenyataan, dengan sedikit pengorbanan dan pengetahuan diharap ia mampu merubah hidup aku.. Insyaallah..

No comments:

Post a Comment